امضاء پروتکل همكاري هاي ورزشي و فرهنگي آذربایجان غربی با استان قهرمان ماراش تركيه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


امضاء پروتکل همكاري هاي ورزشي و فرهنگي آذربایجان غربی با استان قهرمان ماراش تركيه

امضاء پروتکل همكاري هاي ورزشي و فرهنگي آذربایجان غربی با استان قهرمان ماراش تركيه

 پروتکل همكاري هاي فرهنگي و ورزشي آذربایجان غربی با استان قهرمان ماراش تركيه به امضاء رسيد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي، مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي كه در رأس هيأت عالي ورزشي به منظور عقد پروتكل همكاري و ديدار و گفتگو با مسئولين ارشد استان قهرمان ماراش جمهوري تركيه و بازديد از امكانات و تأسيسات ورزشي و فرهنگي به دعوت شهرداري ماراش به كشور تركيه سفر كرده بود روز پنجشنبه 8 اسفندماه، سند همكاري هاي دوجانبه فرهنگي و ورزشي را با شهرداري كلان شهر قهرمان ماراش امضاء كرد.
در مراسمي كه ظهر پنجشنبه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل شهرداري قهرمان ماراش برگزار گرديد، پروتكل همكاري هاي فرهنگي ورزشي دو استان به امضاء جودت كاباكچي معاون شهردار قهرمان ماراش و علي خليلي مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي رسيد.
جودت كاباكچي معاون شهردار قهرمان ماراش جمهوري تركيه در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از حضور هيأت ايراني با اشاره به اشتراكات عميق ديني و فرهنگي دو كشور دوست و همسايه بر توسعه مناسبات دو جانبه در زمينه هاي مختلف ورزشي، فرهنگي و امور جوانان تأكيد كرد.
علي خليلي مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي نيز در اين ديدار با اشاره به سابقه همكاري هاي دوجانبه فرهنگي و ورزشي با استانهاي مرزي آغري، حكاري، ايغدير، وان و ارزروم جمهوري تركيه، توسعه مناسبات با ساير استانهاي كشور دوست و همسايه تركيه را گامي مهم در جهت تقويت دوستي ها بين مردماني دانست كه دين و قبله اي واحد دارند و از اشتراكات عميق فرهنگي برخوردارند.
 مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي ابراز اميدواري كرد كه با امضاء اين پروتكل، همكاري هاي دوجانبه وارد فاز جديدي شده و با قدرت و بهره برداري هاي لازم براي هر دو طرف تداوم يابد.
گفتني است در بندهاي مختلف اين تفاهمنامه به تبادل تيم هاي ورزشي در رشته هاي مختلف، تبادل دانش در حوزه ورزش از طريق اعزام داوران و مربيان، برگزاري اردوهاي مشترك آموزشي و تداركاتي، برگزاري تورنمنت ها و مسابقات مختلف ورزشي، انتقال تجربيات حوزه هاي فرهنگي و ورزشي، فعاليت هاي حوزه جوانان اعم از برگزاري سمينارها و نمايشگاههاي فرهنگي و هنري بين استاهاي آذربايجان غربي و قهرمان ماراش تأكيد گرديده است.
گفتني است هيأت عالي ورزشي استان آذربايجان غربي بنا به دعوت شهرداري و اداره كل خدمات امور جوانان و ورزش استان قهرمان ماراش جمهوري تركيه و بمنظور ديدار و گفتگو با مسئولين آن استان، بازديد از اماكن و تأسيسات ورزشي و فرهنگي و امضاء سند همكاري هاي دوجانبه سه شنبه شب گذشته وارد تركيه شد و طي سه روز اقامت در استان قهرمان ماراش برنامه هاي از قبل پيش بيني شده را به اجرا درآورد و ظهر جمعه پس از ديدار با والي قهرمان ماراش اين شهر را به مقصد آدانا ترك كرد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 360
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 360
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 13140809
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7